Nadine Fassin

Na een rugoperatie vorig jaar was ik bang geworden om te bewegen, mijn bekken was gewoon vastgeschroefd. Ik nam contact op met Jeroen en hij legde mij enkele oefeningen uit. Ik deed die oefeningen 4 à 5 keer per week met als direct resultaat dat mijn rug meer ontspannen is. 

Lees meer

Kenneth Vercauteren

Ik wou mijn conditie verbeteren en trainen in functie van blessurepreventie. Ik ben zeer tevreden over de totaalaanpak van Intelligent Motion. Kracht, explosiviteit en mobiliteit zijn allen aan bod gekomen en afgestemd op mijn hoofddoel en mijn sport.

Lees meer

Antony De Pauw

Op aanraden van een collega die bijzonder enthousiast was over de bewegingscoaching, ben ik in contact gekomen met Intelligent Motion. Via mijn collega kreeg ik weinig toelichting, ik moest het zelf maar eens ondergaan, luidde het advies.

Lees meer

GRATIS: 2 weken lang dagelijks een oefensessie in je mailbox

Wil je Intelligent Motion bewegingscoaching gratis uitproberen? Schrijf je in om 2 weken lang onze dagelijkse oefensessie van 10 minuten te ontvangen om je algemene bewegingsefficiëntie te bevorderen.

Blog

Allen De Bel, op zoek naar zijn ultieme loopervaring.
Geschreven door Jeroen Klinckaert op 29/01/2017

Naast zaakvoerder van IM-Intelligent Motion en energetisch therapeut in het IM-Huis is hij een natuurtalent als marathonloper. De uitdaging is een oplossing vinden om de efficiëntie te optimaliseren en het loopplezier te maximaliseren. 

Lees verder
IM kiest voor ‘Procedos’, The foundational Movement Training
Geschreven door Jeroen Klinckaert op 27/12/2016

Ben je een kinesist, een personal trainer, een conditietrainer, een bewegingsdeskundige, … en wil je op een eenvoudige manier 3D integreren in jouw praktijk dan is het bewegingsplatform van Procedos jouw tool.

 
Lees verder
5 Stappen Om De Bewegingsactiviteit Te Vinden Die Jou Het Best Helpt Om Gezonder Of Fitter Te Worden
Geschreven door Jeroen Klinckaert op 16/06/2016

Dus: je weet nu dat je een activiteit op maat van je eigen lichaam en situatie moet vinden om sneller gezonder/fitter te worden of weer pijnvrij te kunnen bewegen. Maar hoe kom je dan te weten welke (bewegings)activiteit nu hét best is voor jou?

Lees verder
Bekijk alle blogberichten