Carolien Boom

De manier waarop Jeroen mij heeft helpen revalideren na een knie operatie is uniek en zeer doeltreffend. Het bijzondere is dat elke keer weer het ganse lichaam in beweging gezet wordt. De subtiele manier van werken helpt mij nu nog steeds om mijn lichaam soepel en sterk te houden.

Lees meer

Chris Van Steenwinkel

Omdat mijn zoon Quinten als jeugdvoetballer op jonge leeftijd al een zwaar belastend programma moet volgen, had hij geregeld last van overbelasting. Dit uitte zich voornamelijk in hamstringblessures. 

Lees meer

Matthieu Voet

Zowel professioneel als prive leg ik de lat hoog voor mezelf. De sporten die ik beoefen, zijn zeer belastend voor mijn lichaam. Denk maar aan skateboarden en kitesurfen. Intelligent Motion heeft me geleerd om beter te luisteren naar de signalen die mijn lichaam geeft.

Lees meer

GRATIS: 2 weken lang dagelijks een oefensessie in je mailbox

Wil je Intelligent Motion bewegingscoaching gratis uitproberen? Schrijf je in om 2 weken lang onze dagelijkse oefensessie van 10 minuten te ontvangen om je algemene bewegingsefficiëntie te bevorderen.

Blog

IM kiest voor ‘Procedos’, The foundational Movement Training
Geschreven door Jeroen Klinckaert op 27/12/2016

 

Ben je een kinesist, een personal trainer, een conditietrainer, een bewegingsdeskundige, … en wil je op een eenvoudige manier 3D integreren in jouw praktijk dan is het bewegingsplatform van Procedos jouw tool.

 
Lees verder
5 Stappen Om De Bewegingsactiviteit Te Vinden Die Jou Het Best Helpt Om Gezonder Of Fitter Te Worden
Geschreven door Jeroen Klinckaert op 16/06/2016

Dus: je weet nu dat je een activiteit op maat van je eigen lichaam en situatie moet vinden om sneller gezonder/fitter te worden of weer pijnvrij te kunnen bewegen. Maar hoe kom je dan te weten welke (bewegings)activiteit nu hét best is voor jou?

Lees verder
Te Weinig Zelfvertrouwen? Dat Merk Je Aan De Manier Waarop Je (Niet) Beweegt…
Geschreven door Jeroen Klinckaert op 09/06/2016

Wie een tekort aan zelfvertrouwen (te wijten aan uiterlijk, fitheid of een bewegingsbeperking) heeft baat bij bewegen. Immers, dankzij het sterker, leniger of slanker zijn, verhoogt je zelfvertrouwen. Maar zou het ook kunnen dat we pas in staat zijn om ten volle te gaan bewegen en fit te worden wanneer ons zelfvertrouwen hoog genoeg is?

Lees verder
Bekijk alle blogberichten