Matthieu Voet

Zowel professioneel als prive leg ik de lat hoog voor mezelf. De sporten die ik beoefen, zijn zeer belastend voor mijn lichaam. Denk maar aan skateboarden en kitesurfen. Intelligent Motion heeft me geleerd om beter te luisteren naar de signalen die mijn lichaam geeft.

Lees meer

Gino Coecke

Bij veelvuldig sporten, vooral bij tennis en skiën, had ik regelmatig last van kleine blessures. Dankzij de oefenschema's van MQ, Sportprestaties verbeteren en Pijn bestrijden, sport ik reeds geruime tijd pijn vrij. 

Lees meer

Fabienne Kina

Een eerste kennismaking met Intelligent Movement kwam er via een screening.  De zin  van de oefeningen of wat er precies werd gescreend ontging me. Bij een daaropvolgende trainingsessie kwam er heel wat los waardoor ik mijn handelen en denken heb bijgestuurd en daardoor steviger sta.

Lees meer

GRATIS: 2 weken lang dagelijks een oefensessie in je mailbox

Wil je Intelligent Motion bewegingscoaching gratis uitproberen? Schrijf je in om 2 weken lang onze dagelijkse oefensessie van 10 minuten te ontvangen om je algemene bewegingsefficiëntie te bevorderen.

Blog

Als ik last heb van stress, doet mijn lichaam pijn.
Geschreven door Team Intelligent Motion op 31/01/2019

Ksenija vertelt je meer over hoe stress werkt en mogelijks de oorzaak kan zijn voor pijn en wat je hievoor kan doen.

Vanuit haar specialisatie als bewegingscoach bekijkt ze hoe beweging jou kan helpen om de impact van langdurige aanwezige stress te verminderen.

Lees verder
De Dubbele Persoonlijkheid Van Bewegen
Geschreven door Jeroen Klinckaert op 24/01/2019

‘De dubbele persoonlijkheid van bewegen’, hoe kom ik in godsnaam op deze titel en wat drijft er mij om hierover een blog-artikel te schrijven. Het is een vraag die me deze week bezig houdt en waarbij ik na elke sessie telkens weer dezelfde opmerking heb: ‘Bewegen is toch zo eenvoudig, maar waarom toch ook weer niet?’

Lees verder
Gelukkig hoef je geen olympisch kampioen te worden om je vitaal te voelen.
Geschreven door Jeroen Klinckaert op 16/01/2019

‘Te’ goed is ook niet goed!

Opnieuw meer bewegen in functie van je gezondheid met het idee dat je het juist moet doen, zoniet 'perfect', creëert een zekere 'prestatiedruk'. Heel vaak hoor ik dan volgende vragen, bij de start van elke oefening; doe ik het goed, moet ik niet meer dit, en wat met dit,…. Allemaal vragen die informatie moeten opleveren om het zo goed mogelijk te doen, zo niet perfect, om zo het beoogde resultaat te bekomen. Maar 'Te goed is ook niet goed!'

 

Lees verder
Bekijk alle blogberichten