Marleen Ceulemans

De bewegingsanalyse van Intelligent Motion heeft me enorm veel geleerd over mezelf en wat je lichaam je allemaal kan vertellen: fascinerend!  Wat ze me wisten te vertellen over mezelf aan de hand van mijn lichaam was zeer verhelderend en accuraat.

Lees meer

Laurette

Ik heb sedert 10 jaar rugklachten, Kiné en osteopatie waren telkens maar een tijdelijke hulp. Na de infosessie over het rugprogramma was ik overtuigd om de 8 sessies te proberen en na reeds enkele sessies merkte ik al lichte verbetering. De pijn in mijn heup werd dragelijk.

Lees meer

Chris Van Steenwinkel

Omdat mijn zoon Quinten als jeugdvoetballer op jonge leeftijd al een zwaar belastend programma moet volgen, had hij geregeld last van overbelasting. Dit uitte zich voornamelijk in hamstringblessures. 

Lees meer

GRATIS: 2 weken lang dagelijks een oefensessie in je mailbox

Wil je Intelligent Motion bewegingscoaching gratis uitproberen? Schrijf je in om 2 weken lang onze dagelijkse oefensessie van 10 minuten te ontvangen om je algemene bewegingsefficiëntie te bevorderen.

Blog

IM kiest voor ‘Procedos’, The foundational Movement Training
Geschreven door Jeroen Klinckaert op 27/12/2016

 

Ben je een kinesist, een personal trainer, een conditietrainer, een bewegingsdeskundige, … en wil je op een eenvoudige manier 3D integreren in jouw praktijk dan is het bewegingsplatform van Procedos jouw tool.

 
Lees verder
5 Stappen Om De Bewegingsactiviteit Te Vinden Die Jou Het Best Helpt Om Gezonder Of Fitter Te Worden
Geschreven door Jeroen Klinckaert op 16/06/2016

Dus: je weet nu dat je een activiteit op maat van je eigen lichaam en situatie moet vinden om sneller gezonder/fitter te worden of weer pijnvrij te kunnen bewegen. Maar hoe kom je dan te weten welke (bewegings)activiteit nu hét best is voor jou?

Lees verder
Te Weinig Zelfvertrouwen? Dat Merk Je Aan De Manier Waarop Je (Niet) Beweegt…
Geschreven door Jeroen Klinckaert op 09/06/2016

Wie een tekort aan zelfvertrouwen (te wijten aan uiterlijk, fitheid of een bewegingsbeperking) heeft baat bij bewegen. Immers, dankzij het sterker, leniger of slanker zijn, verhoogt je zelfvertrouwen. Maar zou het ook kunnen dat we pas in staat zijn om ten volle te gaan bewegen en fit te worden wanneer ons zelfvertrouwen hoog genoeg is?

Lees verder
Bekijk alle blogberichten