Kristof Bosmans

Als tennistrainer zonder biomechanische achtergrond en academische bewegingsopleiding klop ik maar al te graag geregeld aan bij Intelligent Motion. Dit zowel voor een workshop als voor een screening van 1 van onze tennissers.

Lees meer

Marleen Ceulemans

De bewegingsanalyse van Intelligent Motion heeft me enorm veel geleerd over mezelf en wat je lichaam je allemaal kan vertellen: fascinerend!  Wat ze me wisten te vertellen over mezelf aan de hand van mijn lichaam was zeer verhelderend en accuraat.

Lees meer

Carolien Boom

De manier waarop Jeroen mij heeft helpen revalideren na een knie operatie is uniek en zeer doeltreffend. Het bijzondere is dat elke keer weer het ganse lichaam in beweging gezet wordt. De subtiele manier van werken helpt mij nu nog steeds om mijn lichaam soepel en sterk te houden.

Lees meer

GRATIS: 2 weken lang dagelijks een oefensessie in je mailbox

Wil je Intelligent Motion bewegingscoaching gratis uitproberen? Schrijf je in om 2 weken lang onze dagelijkse oefensessie van 10 minuten te ontvangen om je algemene bewegingsefficiëntie te bevorderen.

Blog

Allen De Bel, op zoek naar zijn ultieme loopervaring.
Geschreven door Jeroen Klinckaert op 29/01/2017

Naast zaakvoerder van IM-Intelligent Motion en energetisch therapeut in het IM-Huis is hij een natuurtalent als marathonloper. De uitdaging is een oplossing vinden om de efficiëntie te optimaliseren en het loopplezier te maximaliseren. 

Lees verder
IM kiest voor ‘Procedos’, The foundational Movement Training
Geschreven door Jeroen Klinckaert op 27/12/2016

Ben je een kinesist, een personal trainer, een conditietrainer, een bewegingsdeskundige, … en wil je op een eenvoudige manier 3D integreren in jouw praktijk dan is het bewegingsplatform van Procedos jouw tool.

 
Lees verder
5 Stappen Om De Bewegingsactiviteit Te Vinden Die Jou Het Best Helpt Om Gezonder Of Fitter Te Worden
Geschreven door Jeroen Klinckaert op 16/06/2016

Dus: je weet nu dat je een activiteit op maat van je eigen lichaam en situatie moet vinden om sneller gezonder/fitter te worden of weer pijnvrij te kunnen bewegen. Maar hoe kom je dan te weten welke (bewegings)activiteit nu hét best is voor jou?

Lees verder
Bekijk alle blogberichten